top of page

Prinses Nina

Een tweede kleindochtertje, ik kon mijn geluk niet op !

vanaf nu waren er 2 'prinsesjes' ..... mmm, over prinsesjes gesproken ...

Laat ik maar eens 'een prinsesje op maat' ontwerpen dus eentje met pijpenkrulletjes die mijn kleine hartendiefje al dadelijk zou kunnen vasthouden.

En dit is het resultaat. Mijn kleine schat liet haar alvast niet meer los ...




Het patroontje is duidelijk uitgelegd aan de hand van foto's en makkelijk te maken.



Wil jij haar ook graag haken ?


Klik hier voor meer info


Alvast veel plezier !!


1.334 weergaven

Gerelateerde posts

Lientje

Emily

6 Comments


Marjolein Knoester
Marjolein Knoester
May 19, 2021

Gefeliciteerd met uw kleindochter, vast net zo lief als Nina💐💐💐

Like

Thea Huis
May 19, 2021

Gefeliciteerd met je kleindochter

Like

nellekeversluis
nellekeversluis
May 18, 2021

Van harte gefeliciteerd met de komst van je 2 de kleindochter💗💗

Like
Ann
Ann
May 18, 2021
Replying to

Dank je wel 😘

Like

nellekeversluis
nellekeversluis
May 18, 2021

Ah dit is een leuk popje zeg echt een prinsesje. Dank je wel!

Like
Ann
Ann
May 18, 2021
Replying to

Dank je wel en graag gedaan Nelleke 😘

Like
bottom of page